obsah košíka:
Vrátenie musí byť doručené na náklady vracajúcej strany na adresu:
Na balíky nepripevňujeme štítky na vrátenie tovaru. Výrobky nám musíte poslať späť na vlastné náklady.
Ak v paneli správy oznámite vrátenie položky, súčasne skontrolujete, či je možné výrobok, ktorý chcete vrátiť, vrátiť.
Ak nám tovar posielate vy, najskôr deklarujte vrátenie tovaru v zákazníckom paneli vo veľkoobchode Matterhorn a potom vytlačte správu o vrátených výrobkoch. To vám umožní rýchlo identifikovať tovar.
Zaplatené a odoslané objednávky považujeme za predaný tovar. Preto ak si zákazník z nejakého dôvodu zásielku nevyzdvihol a bola vrátená spoločnosti Matterhorn, môžeme takúto objednávku automaticky považovať za vrátenie tovaru s odpočítaním súvisiacich poplatkov. Ak výrobok nie je možné vrátiť, môžeme ho zákazníkovi zaslať znova alebo ho poslať späť na vašu obchodnú adresu. Náklady na doručenie účtujeme podľa nášho cenníka ako za najlacnejšiu možnú zásielku do krajiny určenia. Vrátenie nevyzdvihnutej zásielky spôsobí spoločnosti Matterhorn dodatočné náklady. Ak k vráteniu nedošlo z dôvodu chyby v adrese na našej strane, bude vám účtovaný poplatok za vrátenie zásielky vo výške 5 EUR. Tento poplatok sa účtuje raz mesačne spolu s poplatkami za vrátenie zásielky atď.
Čas vyrovnania sa líši od značky k značke a nájdete ho v tabuľke s podmienkami vrátenia tovaru. Počíta sa od okamihu, keď vrátený tovar prijmeme na spracovanie (keď prevezmeme zásielku obsahujúcu vrátený tovar).