Najdôležitejšie úseky pomoci na Matterhorne:

Pravidlá vrátenia tovaru v spoločnosti Mattehorn

Chceli by sme sa vám poďakovať za dôveru, ktorú ste nám prejavili spoluprácou s veľkoobchodom Matterhorn. Našou prioritou je spokojnosť zákazníkov, a preto ponúkame možnosť vrátenia výrobkov vybraných značiek. Skôr ako pristúpite k vráteniu tovaru, dôrazne vám odporúčame, aby ste si pozorne prečítali naše zásady vrátenia tovaru.
Upozorňujeme, že služba vrátenia tovaru je dostupná len pre konkrétne značky a musí byť aktivovaná vo vašom zákazníckom účte. Uistite sa, že sú splnené podmienky vrátenia tovaru, aby proces prebehol hladko a bez problémov. Ďalšie podrobnosti nájdete v našich úplných zásadách vrátenia tovaru.

Chcete mať možnosť vrátiť produkty? Pozorne si prečítajte nasledujúce pravidlá.

Pravidlá vrátenia tovaru v spoločnosti Matterhorn

Vrátenie tovaru

Nová služba vrátenia tovaru na Matterhorne

V spoločnosti Matterhorn ponúkame vrátenie tovaru pre vybrané značky ako dodatočnú platenú službu. Zoznam značiek, pre ktoré je možné vrátiť tovar, a podrobné podmienky vrátenia nájdete nižšie. Ak chcete túto službu využívať, musíme ju aktivovať vo vašom účte. Po aktivácii budete môcť vrátiť výrobky objednané od spoločnosti Matterhorn odo dňa aktivácie služby.

Vrátenie by malo byť adresované na:
Matterhorn Moda Sp. z o.o.
ul. Katowicka 51
41-400 Mysłowice
Poland

Podmienky vrátenia tovaru pre jednotlivé značky

Značka Čas na vrátenie Poplatok za vrátenie 1 ks tovaru Platba vopred pri nákupe Maximálny počet dní na pokračovanie
Ava 45 days € 0.00 6% 45 days
Gaia 45 days € 0.00 6% 45 days
Madora 45 days € 0.00 6% 45 days
DKaren 45 days € 0.00 6% 45 days
Wolbar 45 days € 0.00 6% 45 days
Obsessive 45 days € 0.00 6% 45 days
Livia Corsetti Fashion 45 days € 0.00 6% 45 days
Irall 45 days € 0.00 6% 45 days
Eldar 45 days € 0.00 6% 45 days
Etna 45 days € 0.00 6% 45 days
Lorin 45 days € 0.00 6% 45 days
Anais 45 days € 0.00 6% 45 days
Nife 30 days € 2.90 0% 45 days
Nipplex 45 days € 0.00 6% 45 days
Julimex 45 days € 0.00 6% 45 days
Figl 90 days € 1.90 0% 45 days
L&L collection 45 days € 0.00 6% 45 days
Marko 45 days € 0.00 6% 45 days
Gorsenia Lingerie 45 days € 0.00 6% 45 days
IVON 30 days € 1.90 0% 45 days
awama 60 days € 3.90 0% 45 days
Babell 45 days € 0.00 6% 45 days
Babella 45 days € 0.00 6% 45 days
Donna 45 days € 0.00 6% 45 days
Esotiq 45 days € 0.00 6% 45 days
Henderson 45 days € 0.00 6% 45 days
Moe 45 days € 2.90 0% 45 days
Cornette 45 days € 0.00 6% 45 days
Katrus 90 days € 1.90 0% 45 days
Rue Paris 45 days € 3.90 0% 45 days
Kamea 45 days € 0.00 6% 45 days
Infinite You 60 days € 3.90 0% 45 days
M-Max 45 days € 0.00 6% 45 days
Ewlon 45 days € 0.00 6% 45 days
Demi Saison 45 days € 0.00 6% 45 days
Inello 60 days € 1.90 0% 45 days
Gabidar 45 days € 0.00 6% 45 days
Angels Never Sin 45 days € 0.00 6% 45 days
Numoco 45 days € 3.90 0% 45 days
Sensis 45 days € 0.00 6% 45 days
Ewana 45 days € 0.00 6% 45 days
Venaton 90 days € 1.90 0% 45 days
Dorota 45 days € 0.00 6% 45 days
PeeKaBoo 30 days € 1.90 0% 45 days
BeWear 45 days € 2.90 0% 45 days
Taro 45 days € 0.00 6% 45 days
Julimex Lingerie 45 days € 0.00 6% 45 days
Art of polo 45 days € 0.00 6% 45 days
De Lafense 45 days € 0.00 6% 45 days
Dorota 45 days € 0.00 6% 45 days
Stylove 45 days € 2.90 0% 45 days
Lenitif 90 days € 1.90 0% 45 days
Julimex Shapewear 45 days € 0.00 6% 45 days
BE Knit 45 days € 2.90 0% 45 days
Aruelle 45 days € 0.00 6% 45 days
Atlantic 45 days € 0.00 6% 45 days
Makover 45 days € 2.90 0% 45 days
Alpha Male 45 days € 0.00 6% 45 days
Merribel 45 days € 0.00 6% 45 days
Lapinee 45 days € 0.00 6% 45 days
Vittoria Ventini 45 days € 0.00 6% 45 days
Momenti Per Me 45 days € 0.00 6% 45 days
Och Bella 45 days € 3.90 0% 45 days
Relevance 45 days € 3.90 0% 45 days
By Sally Fashion 45 days € 3.90 0% 45 days
Italy Moda 45 days € 3.90 0% 45 days
Ex Moda 45 days € 3.90 0% 45 days
NM 45 days € 3.90 0% 45 days
Yups 45 days € 3.90 0% 45 days
Numero 45 days € 3.90 0% 45 days
Lakerta 45 days € 3.90 0% 45 days
Rue Paris 45 days € 3.90 0% 45 days
AT 45 days € 3.90 0% 45 days
Pole&Pole 45 days € 3.90 0% 45 days
Fame 45 days € 3.90 0% 45 days
BFG 45 days € 3.90 0% 45 days
Sublevel 45 days € 3.90 0% 45 days
Fancy 45 days € 3.90 0% 45 days
Xsapienza 45 days € 3.90 0% 45 days
Stitch&Soul 45 days € 3.90 0% 45 days
T!SSI 45 days € 0.00 6% 45 days
EM 45 days € 3.90 0% 45 days
MBM 45 days € 3.90 0% 45 days
Steven 45 days € 0.00 6% 45 days
Coco Angelo 45 days € 3.90 0% 45 days
Factory Price 45 days € 3.90 0% 45 days
Badu 45 days € 3.90 0% 45 days
Calben 45 days € 3.90 0% 45 days
PRIMO 30 days € 2.90 0% 45 days
Badustore 45 days € 3.90 0% 45 days
Cana 45 days € 0.00 6% 45 days
Bella Misteria 45 days € 0.00 6% 45 days
Ax Paris 30 days € 1.90 0% 45 days


Ako účtujeme poplatky súvisiace s vrátením tovaru

Ako odpočítavame poplatky za vrátenie tovaru

Ak na vašom účte aktivujeme vrátenie tovaru, v prípade niektorých značiek, ktoré vrátenie tovaru ponúkajú, budeme účtovať poplatok vopred. V tomto prípade môžete vrátiť výrobky bez ďalších poplatkov. Ide o formu poistenia vrátenia tovaru, ktorá poskytuje pohodlie a predvídateľnosť nákladov. V prípade iných značiek sa namiesto predbežnej provízie účtujú poplatky za každé prijaté vrátenie. Ak si napríklad kúpite výrobok za 50 EUR a poplatok za vrátenie je 2 EUR, bude vám účtovaný poplatok Na váš účet Matterhorn bude vrátené 48 €.

Termíny na vrátenie

Lehota na vrátenie tovaru

Vrátenie tovaru nám musí byť doručené do určitej lehoty po odoslaní tovaru vám alebo vášmu zákazníkovi. Lehota na vrátenie závisí od jednotlivých značiek. Po uplynutí tejto lehoty nie je možné vrátenie prijať a tovar sa stáva vaším majetkom. Môže byť zaslaný späť vám alebo na adresu vášho zákazníka - náklady na vrátenie podľa nášho cenníka prepravy.

Stav vráteného výrobku

V akom stave musia byť výrobky

Aby sme mohli akceptovať vrátenie tovaru, nesmie niesť žiadne známky používania alebo poškodenia a mal by byť zabalený čo najpresnejšie tak, ako bol doručený. Výrobky, ktoré sú špinavé alebo majú výrazný zápach opotrebovania, nebudú akceptované. V takom prípade budú zaslané späť vám alebo na adresu vášho zákazníka. Náklady na vrátenie tovaru budú účtované podľa nášho štandardného cenníka doručenia.

Hneď po prijatí vráteného tovaru dostanete oznámenie, v ktorom vás budeme informovať o tom, či je stav výrobku vyhovujúci, aby ste v prípade potreby mohli rýchlo informovať svojho zákazníka o vzniknutej situácii.

Krok za krokom

Ako vyzerá celý postup vrátenia?

Ak nám tovar pošlete späť sami:
  • Deklarovanie vrátenia výrobku v paneli správy; ľahko ho nájdete pomocou vyhľadávača položiek. Ak položku na vrátenie nenájdete alebo sa na nej nenachádza tlačidlo "Deklarovať vrátenie", znamená to, že výrobok nie je možné vrátiť.
  • Po nahlásení vrátenia vytlačte správu za aktuálny deň - vložte ju do balíka s vrátenými výrobkami a pošlite na našu adresu.
  • Keď dostaneme vaše vrátenie, budeme vás informovať e-mailom o akejkoľvek zmene stavu každého výrobku.
  • Ak je výrobok v ktorejkoľvek fáze odmietnutý, budeme vás o tom informovať a výrobok odložíme, aby vám bol zaslaný späť.
  • Ak je výrobok prijatý, na konci upravíme faktúru s DPH a vašu pôvodnú objednávku. Pripočítame aj prípadný poplatok za vrátenie tovaru, ktorý vyrovnáme na konci mesiaca.
  • Od tohto momentu sa váš zostatok u veľkoobchodníka zvýši o hodnotu vrátených výrobkov zníženú o poplatok za vrátenie. Preplatok môžete použiť na budúce objednávky alebo požiadať o jeho vyplatenie.
Ak váš zákazník pošle tovar späť:
  • Na formulár na vrátenie tovaru uveďte číslo našej objednávky pre zákazníka; uľahčíte nám tak jej nájdenie. Tiež požiadajte o zaslanie balíka na našu adresu.
  • Po prijatí vrátenia od zákazníka dostanete e-mailové oznámenie o tom, či sme vrátenie prijali alebo zamietli. Je to pre vás signál, že váš zákazník poslal tovar späť. Mali by ste sa s ním dohodnúť samostatne.
  • Ak je výrobok v ktorejkoľvek fáze odmietnutý, budeme vás o tom informovať a výrobok odložíme, aby vám bol zaslaný späť.
  • Ak je výrobok prijatý, na konci upravíme faktúru s DPH a vašu pôvodnú objednávku. Pripočítame aj prípadný poplatok za vrátenie tovaru, ktorý vyrovnáme na konci mesiaca.
  • Od tohto momentu sa váš zostatok u veľkoobchodníka zvýši o hodnotu vrátených výrobkov zníženú o poplatok za vrátenie. Preplatok môžete použiť na budúce objednávky alebo požiadať o jeho vyplatenie.


Kto posiela späť návratku

Môže zákazník poslať výrobok späť priamo spoločnosti Matterhorn?

Áno, môžeme prijímať balíky priamo od vašich zákazníkov. Prvotné posúdenie výrobkov potom prevezmeme na seba. Je však potrebné, aby zákazník v balíku uviedol číslo objednávky z veľkoobchodu Matterhorn. Toto číslo dajte k dispozícii zákazníkovi vo formulári na vrátenie tovaru. Umožní nám to rýchlu identifikáciu výrobku. O tom, že sme od zákazníka prijali vrátenie a či bolo prijaté na ďalšie spracovanie alebo zamietnuté, vás budeme informovať e-mailom, aby ste videli, ktoré objednávky boli vrátené.

Čo ak Matterhorn odmietne návrat?

Ak bude vaše vrátenie odmietnuté, opýtame sa vás, čo máme urobiť s vráteným tovarom, ktorý sa nedá vrátiť. Vrátenie tovaru nemusíme prijať, ak:
  • výrobok nespĺňa podmienky na vrátenie (napr. uplynula maximálna lehota na vrátenie, výrobok nie je možné vrátiť),
  • výrobok vykazuje známky používania alebo je poškodený
V takýchto situáciách vás budeme okamžite informovať o stave výrobku a opýtame sa vás, či vám má byť výrobok vrátený alebo zaslaný späť do obchodu. Každá zásielka bude spoplatnená podľa nášho cenníka doručenia. Balíky s vráteným tovarom môžeme z času na čas posielať na vašu adresu hromadne.

Často kladené otázky o vrátení tovaru

Ako vyzerá celý postup vrátenia?

Na akú adresu sa výrobky vracajú?

Vrátenie musí byť doručené na náklady vracajúcej strany na adresu:

Matterhorn Moda Sp. z o.o.
ul. Katowicka 51
41-400 Mysłowice
Poland

Pridáme k balíku štítok na vrátenie tovaru?

Na balíky nepripevňujeme štítky na vrátenie tovaru. Výrobky nám musíte poslať späť na vlastné náklady.

Ako zistím, či môžem tovar vrátiť?

Ak v paneli správy oznámite vrátenie položky, súčasne skontrolujete, či je možné výrobok, ktorý chcete vrátiť, vrátiť.

Čo má obsahovať balík s vráteným tovarom?

Ak nám tovar posielate vy, najskôr deklarujte vrátenie tovaru v zákazníckom paneli vo veľkoobchode Matterhorn a potom vytlačte správu o vrátených výrobkoch. To vám umožní rýchlo identifikovať tovar.

Ako sa postupuje pri vrátení zásielky z dôvodu, že si zákazník zásielku nevyzdvihol?

Zaplatené a odoslané objednávky považujeme za predaný tovar. Preto ak si zákazník z nejakého dôvodu zásielku nevyzdvihol a bola vrátená spoločnosti Matterhorn, môžeme takúto objednávku automaticky považovať za vrátenie tovaru s odpočítaním súvisiacich poplatkov. Ak výrobok nie je možné vrátiť, môžeme ho zákazníkovi zaslať znova alebo ho poslať späť na vašu obchodnú adresu. Náklady na doručenie účtujeme podľa nášho cenníka ako za najlacnejšiu možnú zásielku do krajiny určenia. Vrátenie nevyzdvihnutej zásielky spôsobí spoločnosti Matterhorn dodatočné náklady. Ak k vráteniu nedošlo z dôvodu chyby v adrese na našej strane, bude vám účtovaný poplatok za vrátenie zásielky vo výške 5 EUR. Tento poplatok sa účtuje raz mesačne spolu s poplatkami za vrátenie zásielky atď.

Kedy mi budú peniaze vrátené?

Čas vyrovnania sa líši od značky k značke a nájdete ho v tabuľke s podmienkami vrátenia tovaru. Počíta sa od okamihu, keď vrátený tovar prijmeme na spracovanie (keď prevezmeme zásielku obsahujúcu vrátený tovar).

Rozvíjajte svoje podnikanie na medzinárodnej úrovni

Uľahčite si globálnu prepravu s Matterhornom! Naša platforma podporuje katalógy až v 14 jazykoch, takže môžete osloviť zákazníkov na celom svete. Nechajte nás, aby sme sa o všetko postarali, a verte, že váš balík sa dostane ku konečnému zákazníkovi rýchlo a bezpečne.

Dropshipping do Veľkej Británie, USA, Kanady, Francúzska, Nemecka, Talianska, Španielska, Rakúska, Belgicka, Dánska, Portugalska, Spojených arabských emirátov a mnohých ďalších krajín po celom svete!